vrijdag 27 augustus 2010

27 augustus 2010

heey!
Ik ben Martine & ik ben 13 jaar.
De reden waarom ik deze opzet is als volgt:

Een paar dagen geleden was er een programma op tv, koffietijd.
Ze spraken hier over het worden van een puppypleeggezin enz.
Na allemaal overleg thuis hebben we ons besloten aan te melden om een puppypleeggezin te worden.
In de blog wil ik de vorderingen vastleggen & als wij goedgekeurd worden & we krijgen een puppy in huis zal ik ook bijhouden hoe het met hem gaat.
Na 14 maanden moet de puppy bij je weg omdat hij dan waarschijnelijk een blindegeleidehond wordt.
Als hij/zij dan weg is, heb ik, mijn zusje & mijn ouders er nog een herinnering aan over.

Nu het nog vakantie voor mij is zal ik waarschijnelijk elke dag wel wat posten, maar als school begint wordt het minder.

groetjes, martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten